11.10. – KAŽDÝ DEN ČÍST (z jakýchkoliv listů, které mají děti v deskách, mohou procvičovat na počítači, tabletu….., MOHOU SLOVA ZAPISOVAT)
– UKAŽ RODIČŮM, CO JSME VE ŠKOLE TENTO TÝDEN DĚLALI
– DOBR.D.CV.
10.10. ČT – MALÝ LIST
ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 37
9.10. ČT – MALÝ LIST (STRANA JE, EMU…..)
M – MALÝ LIST (STRANA – LYŽAŘI)
8.10. ČT – MALÝ LIST
PS – LIST (OVEČKA)
7.10. ČT – MALÝ LIST
HRAJEME SI – 22
4.10. ČÍST Z VELKÉHO LISTU (J, P), ŠIKULOVÉ MOHOU ZKUSIT ČÍT MALÝ LIST, MOHOU SI I DOKRESLIT ČI DOPSAT NEÚPLNÉ VĚTY
DOBR.D.CV. (MATEMATIKA)
3.10. ČT – LIST (P)
PS – LIST (KNOFLÍKY)
2.10. ČT – LIST (J)
M – pr.s. 17/3
1.10. vyprávěj o dnešní exkurzi
30.9. ČT – LIST (J – otázky)
ZAČÍNÁME ČÍST – 11
27.9. ČÍST Z LISTŮ
DOBR.D.CV.
26.9. ČT – LIST (Má málo….)
ZAČÍNÁME ČÍST – 31 (nakresli obrázky maminky, …tety, brášky….. + napiš věty co rádi umí: TETA UMÍ obrázek.)
25.9. ČT – LIST (Táta má….)
M – pr.s. 15/1
24.9. ČT – LIST (Mámo!….Ota má….)
HRAJEME SI – 26
23.9. ČT – LIST (My máme…)
UVOLŇOVACÍ CVIKY – 10
20.9. ČT – KAŽDÝ DEN PROCVIČUJ ČTENÍ Z LISTŮ
DOBR.D.CV. – LIST OPIČKA
UKÁŽU RODIČŮM V SEŠITECH, CO JSME VE ŠKOLE TENTO TÝDEN DĚLALI
19.9. ČT – LIST (kočka, myš)
M – 14 (2.-3.ř.)
18.9. ČT – LIST (čteme cestu od stanu k indiánovi; ve škole jsme četli i druhou stranu listu – čteme Emilka M Á MÁ mrkev. Máťa U M Í UMÍ jezdit na kole. Slovo přečteme rychle po písmenku, písmenka spojíme a řekneme celé slovo, např. M Á M A – MÁMA)
PS – Uvolňovací cviky 23 (2 řádky)
17.9. ČT – LIST (David má medvídka a raketu)
PS – Uvolňovací cviky 21 (2 řádky)
16.9. ČT – MALÝ LIST (řada písmenek)
HRAJEME SI – 16 (kolečkem označ stejnou barvou dvojice), obrázky si můžeš vybarvit
13.9. děti si mohou procvičovat čtení písmenek, která znají
12.9. ČT – LIST – PEJSCI (kdo přečte víckrát správně písmenka v pejskovi, může si ho vybarvit)
PS (pr.s. Uvolňovací cviky) – str. 9 (dbáme na správné držení pastelky, malujeme písmenko Y – čáry rovné a šikmé odshora dolů)
11.9. ČT – LIST – ŽÍŽALY
M – 8/3
10.9. ČT – LIST – CHOBOTNICE
HRAJEME SI – STR. 18
9.9. ČT – LIST – ČTEME A, Á, E, É, I, Í, Y, Ý
M – LIST (druhá strana listu na čtení – rodiče čtou pokyny a děti malují, podtrhávají……..)
6.9. Na víkend děti nedostávají kromě pravidelné každodenní četby žádný úkol – tento víkend mohou opakovat čtení písmen A, Á, E, É (většině dětí to krásně jde) a s rodičem mohou procvičit čtení pohádky O řepě ( rodič čte text, dítě čte pouze obrázek)
5.9. ČT –LIST– ČTEME LIST – A, Á, E, É
HRAJEME SI – STR. 6
4.9. ČT –LIST– ČTEME LIST – A, Á
HRAJEME SI – STR. 4 (s dětmi můžete i procvičit úkoly ze str. 5)
3.9. ČT –LIST– ČTEME OBRÁZKY S PÍSMENKEM A
(VRTULNÍK A LETADLO)
PS – KRESLÍME MYŠKU PODLE BÁSNIČKY
A CESTU MYŠKY DO DOMEČKU
2.9. obal si sešity a pracovní sešity, zítra si je obalené přines do školy, do aktovky si nezapomeň dát také penál, dostatek pití a svačinu + nezapomeň na pytlík s přezůvkami, věci na TV, PČ a VV