1.A TŘÍDA
MZŠ Velký Osek

Domácí příprava

25.6. kdo nemá žádné dodělávání (lístečky v sešitech), může si číst a odpočívat

21.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 60-62 (Prosincová doba ledová, Hra na sochy)
ČJ – s.dom.
oprav test + přines si do školy kulturní deník

17.6.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v testech, sešitech

16.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 47-49 (Učební pomůcka, Pan učitel je hlava) + pr.s. 12
M – s.dom.

15.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 38-40 (Pan školník, Kam se schoval?) + pr.s. 10
ČJ – s.dom.

14.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 32-34 (Chobot není brčko, Ferda má rýmu)
M – s.dom.

13.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 28-30 (Stěhování, Úkol vcukuletu)
ČJ – s.dom.

10.6.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech

9.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 21-24 (Je to slůně? Chobotnice nemají chobot) + pr.s. 5,6

8.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 19-20
ČJ – s.dom.

7.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 14-16 + pr.s. 3
M – s.dom.

6.6. ČT – kniha Chobotem sem – str. 10,11 + pr.s. 2
ČJ – s.dom.

31.5. ČT – čítanka 30
M – s.dom.

30.5. ČT – čítanka 48
ČJ – s.dom.

27.5.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech

26.5. ČT – čítanka 52
M – s.dom.

25.5. ČT – čítanka 46
PS – písanka str. 18

24.5. ČT – čítanka 42
M – s.dom.
+ přines si do školy svou nejoblíbenější knížku

23.5. ČT – čítanka 40-41
ČJ – s.dom.

20.5.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech

19.5. ČT – čítanka 26
ČJ – s.dom.

18.5. ČT – čítanka 24
PS – písanka str. 12 – 13

17.5. ČT – čítanka 29
M – s.dom.

16.5. ČT – list – opakovat
ČJ – s.dom.

13.5.  každý den číst svou knihu + opakovat z listu čtení slov + opravit chyby v sešitech

12.5. ČT – list (řádek 16-20) +  můžeš opakovat na počítači
M – s.dom.

11.5. ČT – list (řádek 11-15) +  můžeš opakovat na počítači
ČJ – s.dom.

10.5. ČT – list (řádek 6-10) +  můžeš opakovat na počítači
M – s.dom.

9.5. ČT – list (řádek 1-5) – opakuj rychlé čtení + můžeš opakovat na počítači
PS – písanka – str. 6 (napiš první tři věty)

6.5.  naučit se básničku, kterou jsem si vybral(a) + každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech

5.5. ČT – list (řádek 16-20)
M – s.dom.

4.5. ČT – list (řádek 11-15)
PS – písanka (3.díl) – str. 4

3.5. ČT – list (řádek 6-10)
PS – M – pr.s. 46

2.5. ČT – list (řádek 1-5)
PS – písanka (2.díl) – str.  31

29.4.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech
pokud máš doma nějakou knihu s básničkami, můžeš si ji připravit a přinést do školy

28.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 51
– s.dom.

27.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 50 + oprav test
PS – písanka 29

26.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 48
– s.dom.

25.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 47
PS – písanka 26

21.4.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech

20.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 44
PS – písanka 24

19.4. ČT – Už čteme a píšeme str. 42
PS – písanka 23

13.4.  každý den číst svou knihu

12.4. ČT – list (vybarvování obrázků + tajenka) + dobr. (Zajíček ušáček)
– s.dom.

11.4. ČT – list (U babičky na venkově) + dobr. (Jaro na farmě)
– s.dom.

8.4.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M

7.4. ČT – list (Luční kobylka) + dobr. (Motýli a můry)
– s.dom.

6.4. ČT – list (Mravenci) + dobr. (Mravenci farmáři)
PS – písanka 18
AJ – opakuj zvířata

5.4. ČT – list (Pavouci a hmyz) + dobr. (Pavouk)
– s.dom.

4.4. ČT – list (Žába) + dobr. (Mořské želvy)
PS – písanka 15

1.4.  každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M
pokud máš doma nějakou encyklopedii o zvířatech, můžeš si ji příští týden přinést do školy
ze sešitu Už čteme a píšeme sami (str. 24 – 39) se můžeš naučit  básničku, kterou si sám (sama) vybereš

31.3. ČT – Už čteme a píšeme sami 33
PRV – pr.s. 46 – promysli, co nám které zvíře poskytuje – vyznač tečkou

30.3. ČT – Už čteme a píšeme sami 32
PS – písanka 12
AJ – každý den poslouchej:  number rumba  +  I like fruit

29.3. ČT – Už čteme a píšeme sami 29
– s. dom.

28.3. ČT – Už čteme a píšeme sami 26
PS – písanka 9

25.3. každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M

24.3. ČT – list (řádek 15-20)
M – list – sloupeček 48 + B

23.3. ČT –list (řádek 11-15)
PS – písanka 6

22.3. ČT – list (řádek 6-10)
M – list – sloupeček 41, 44

21.3. ČT list –  5 hlásek (řádek 1-5)
PS – písanka 4

18.3. každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M
v pondělí si přines čtenářský deník

17.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 60-62
PRV – pr.s. 58- 59

16.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 57-59
PS – písanka 2

15.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 52-53
– s.dom.

14.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 47-48
PS – písanka 30

11.3. každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M

10.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 40-42
PRV – list – vystřihnout slova a obrázky květin, květiny správně vybarvit a naučit se poznávat tyt   jarní květiny

9.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 34-37
PS – písanka 27

8.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 30-31
– s.dom.
AJ –  poslouchej: my family   + unit 4 I love my family   +  slovíčka pocity

7.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 26-27
PS – písanka 25

4.3. každý den číst svou knihu + opravit chyby v sešitech M

3.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 18-19
PRV – list – vystřihnout slova a naučit se srovnat měsíce, jak jdou za sebou + umět je přiřadit ke správnému  ročnímu období

2.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 14-15
PS – písanka 22

1.3. ČT – kniha Školní strašidlo – str. 10-11
– list – sloupeček 31 (kdo už má, dělá další sloupeček)

28.2. ČT – list
PS – písanka 19

25.2. číst svou knížku + kdo chce, může postupně dělat – M – práce navíc 24.2

24.2. UŽ ČTEME – str. 20 (číst pohádku)
– s.dom.

23.2. UŽ ČTEME – str. 19 (číst pohádku)
PS – písanka – str. 17 (3 řádky)

22.2. ČT – list (řádek 1-20 opakuj – čti rychle a správně)
PS – písanka – str. 16 (4 řádky)

21.2. ČT – list (řádek 11-20 opakuj – čti rychle a správně)
M – pr.s. 19 – sloupeček

11.2. každý den si čti svou knížku a užívej si volné dny

10.2. ČT – list (řádek 16-20 čti rychle a správně)
M –s.dom. M – 10.2. d.cv. + s.šk.

9.2. ČT – list (řádek 11-15 čti rychle a správně)
PS – písanka – str. 12,13 (3. a 4. řádek)

8.2. ČT – list (řádek 6-10 čti rychle a správně)
M – list – vypočítat alespoň jeden sloupeček

7.2. ČT – list (řádek 1-5 čti rychle a správně)
PS – písanka – str. 10 (4.-7. řádek)

3.2. každý den čti ze své knihy + oprav chyby v sešitech+ můžeš si připravit vyprávění nebo obrázky o nějakém vynálezci, vynálezu

2.2. ČT – Jak jsme našli pejska – str. 25,26
PS – písanka str. 8 – písmeno a (3.a 4. řádek)+ písanka str. 9 – písmeno A (3.a 5. řádek)

1.2. ČT – Jak jsme našli pejska – str. 19,20
M – list – sloupeček 20

31.1.užij si dnešní slavnostní den, můžeš i s knížkou

27.1. každý den čti ze své knihy + oprav chyby v sešitech a dodělej si, co Ti v sešitech chybí

26.1. ČT – list (řádek 16-20 čti rychle a správně)
PS – písanka str. 5 – písmeno (1. -4. řádek)

25.1. ČT – list ( docvič řádek 11-15 )
M – s.dom.

24.1. ČT – list (řádek 11-15 čti rychle a správně)
PS – list – písmeno s, š (2. -4. řádek)

21.1. každý den čti ze své knihy + oprav chyby v sešitech

20.1. ČT –  LIST (nacvič 6. – 10. řádek)
UŽ ČTEME – str. 10 – nakresli obrázek a vyprávěj mamince nebo taťkovi příběh, který jsi vymyslel

19.1. ČT – list (podle pokynů kresli DŮM)
PS – str. 2 (3 řádky psacího l)

18.1. ČT – NOVÝ LIST ( docvič  1. – 5. řádek) + čti svou knihu
M – S. DOM.

17.1. ČT –  NOVÝ LIST (nacvič 1. – 5. řádek)
HRAJEME SI – STR. 67

14.1. každý den čti ze své knihy + oprav chyby v sešitech, testech, testy a žákovskou dej podepsat rodičům

13.1. ČT – list (řádek 6-10,16-20- slova již čti najednou)
M – S. DOM.

12.1. ČT – list (řádek 6-10,16-20 – čti rychle a správně)
PS – str. 1 (2.3. a 6. řádek)

11.1. ČT – LIST (nacvič 11.-20. řádek)
M – S. DOM.

10.1. ČT – LIST (nacvič 1. – 10. řádek)
HRAJEME SI – STR. 59

7.1. KAŽDÝ DEN ČTI ZE SVÉ KNIHY + OPRAV CHYBY V SEŠITĚ M

6.1. ČT – LIST (11,12 + DOBR. 13,14)
M – S. DOM.

5.1. ČT – LIST (KOZA LÍZA, HUSA GÁTA)
HRAJEME SI – STR. 65

4.1. ČT – LISTY (PES CHLUP A KLUK VÍT)
VYSTŘIHNI PÍSMENA

3.1. ČT – LISTY (LEV DON, MŮJ PES REK)
ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 85

22.12. KAŽDÝ DEN ČÍST SVOU KNIHU S VELKÝMI TISKACÍMI PÍSMENY (SE ČTENÍM MI MOHOU POMÁHAT DOSPĚLÁCI)

21.12. ČT – LIST (ŠTĚDRÝ VEČER, CO SI PŘEJE JÁJA)

20.12. ČT – LIST (RODINNÝ DÁREK, JAK JSEM TO VIDĚL) + KDO JEŠTĚ NEČETL (ČTENÍ V TEAMSECH – ALENA ) + DODĚLAT V KULT. DENÍKU ZÁPIS KNIHY MEDVÍDEK LUP

17.12. ČT – LISTY (FERDÍK, VESELÉ VÁNOCE) + KDO JEŠTĚ NEČETL (ČTENÍ V TEAMSECH – ALENA )

16.12. ČT – KNIHA LUP (78-81)
M – S. DOM.

15.12. ČT – LUP (70-73)
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 28

14.12. ČT – KNIHA LUP (62-65)
ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 84 (2 VĚTY)

13.12. ČT – KNIHA LUP (52-55)
M – S. DOM.

10.12. ČT – LISTY + ČTENÍ V TEAMSECH
AJ PÍSNIČKA, KTEROU ZPÍVÁME (PÍSNIČKA NA SPOTIFY)
– OPRAV CHYBY V SEŠITECH
– DODĚLEJ, POKUD TI NĚCO CHYBÍ V SEŠITECH

9.12. ČT – KNIHA LUP (38-41)
M – LIST – SLOUPEČEK 7

8.12. ČT – LUP (30-33)
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 27

7.12. ČT – LUP (24-27)
HRAJEME SI – STR. 73

6.12. ČT – KNIHA LUP (14-17)
M – S. DOM.

3.12. ČT – LISTY + ČTENÍ DO TEAMSŮ
MŮŽEŠ SI DODĚLAT OBRÁZKY DO KULTURNÍHO DENÍKU A ZAPSAT I DALŠÍ KNÍŽKU, POKUD JSI JI UŽ SÁM PŘEČETL

2.12. ČT – LIST 37 (PANENKA)
M – S. DOM. (M – ČERT)

1.12. ČT – LIST
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 25

30.11. ČT – LIST 34
M – S. DOM.

29.11. ČT – LIST –  33
HRAJEME SI – STR. 50
AJ – POSLOUCHÁME TOYS SONG

26.11. KAŽDÝ DEN BUDU ČÍST + OPRAVÍM CHYBY V SEŠITECH
NAUČÍM SE 1 BÁSNIČKU Z LISTU (MIKULÁŠSKÁ ŘÍKADLA)

25.11. ČT – LIST 
PRV – 30/3

24.11. ČT – LIST 
HRAJEME SI – STR. 46, 47

23.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 76
ČT – LIST

22.11. ČT – LIST 23-24
M – S. DOM.

19.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – STR. 61
KAŽDÝ DEN BUDU ČÍST + OPRAVÍM CHYBY V SEŠITECH, TESTU Z M

18.11. ČT – LIST (STR. 17-18)
HRAJEME SI – STR. 40, 41

16.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – STR. 72
(MŮŽEŠ S POMOCÍ DOSPĚLÉHO UDĚLAT OVOCNÝ SALÁT PODLE RECEPTU NA STR. 71, POKUD TĚ NĚKDO PŘI PRÁCI VYFOTÍ, POŠLI PANÍ UČITELCE FOTKU)
KAŽDÝ DEN SI BUDU ČÍST (LISTY – 15-18)

15.11. ČT – LIST MALÝ (DĚ, DI…..)
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 21

12.11. KAŽDÝ DEN SI BUDU ČÍST (LISTY, ZAČÍNÁME ČÍST..)

11.11. ČT – LIST (CHUMELÍ SE, CHUMELÍ)
M – S. DOM.

10.11. ČT – LIST (STR. 8) – HOKEJ
HRAJEME SI – STR. 36, 37

9.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – STR. 68
ČT – LIST (MOJE MÁMA)

8.11. ČT – LIST (O VEVERCE + KŘÍŽOVKA)
M – S. DOM.

5.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – STR. 63
KAŽDÝ DEN SI BUDU ČÍST (LISTY, UŽ ČTEME..)

4.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT– 63 (NAPIŠ ODPOVĚDI NA PRVNÍ TŘI OTÁZKY)
ČTENÍ – LIST (STRANA – V LESE……)

3.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 60
UVOLŇOVACÍ CVIKY – 15

2.11. ČT – LIST – POPELKA, OSEL A VŮL
HRAJEME SI – STR. 28

1.11. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – 46, 47

22.10. ZAČÍNÁME ČÍST A PSÁT – STR. 53
KAŽDÝ DEN SI BUDU ČÍST Z LISTŮ A ZE ZAČÍNÁME ČÍST
MOHU SI NAMALOVAT POHLEDNICI A NĚKOMU NAPSAT

21.10. ČT – NOVÝ LIST
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 8

20.10. ČT – ZAČÍNÁME ČÍST 48-50 – ČÍST, PSÁT, MALOVAT
HRAJEME SI – STR. 15
AJ – STR. 7 – SPOJIT TEČKY, VYBARVIT, ZKUSIT POJMENOVAT

19.10. ČT – ZAČÍNÁME ČÍST 42, 43-44, 45 – ČÍST, PSÁT, KRESLIT
HRAJEME SI – STR. 14

18.10. ČT – OPAKUJI STR. 37-40 (ZAČÍNÁME ČÍST – TEXT SI MOHU VYBRAT)
HRAJEME SI – STR. 19
ZAČÍNÁME ČÍST– STR. 35 + 37

15.10. ČT – PROCVIČUJEME ČTENÍ Z LISTŮ A Z POČÍTAČE
HRAJEME SI – STR. 27, 11
PÍSMENKO N– NAKRESLI NA NĚJ RŮZNÉ NOTY
UVOLŇOVACÍ CVIKY– STR. 13
DOBR.D.CV. – LISTY (OPAKUJ BÁSNIČKU TYGR, HLEDEJ S)

14.10. ČT – LIST V
HRAJEME SI – STR. 22, 23
M – 22/2

13.10. ČT – OPAKUJEME ČTENÍ Z LISTŮ, KDO CHCE, MŮŽE ČÍST STRÁNKU S V
HRAJEME SI – STR. 20, 21
M – 23/1,2
AJ – PROCVIČUJ SLOVÍČKA (první odkaz v záložce Unit 1) AKTIVITY V ODKAZECH POD TABULKOU (poslechová cvičení – procvičování školních pomůcek)

12.10. ČT – OPAKUJEME LIST S + LIST P (SLOUPEČKY SLOV)
HRAJEME SI – STR. 44, 45
UVOLŇOVACÍ CVIKY – STR. 5 (OVOCE OBTAHUJEME SMĚREM DOLEVA)
kvíz – počítání do 5  (NA ZAČÁTKU ZADEJ SVOJE JMÉNO)

11.10. ČT – LIST S
LIST – PÍŠEME 0 (nulu) –  3 ŘÁDKY

8.10. ČT – KAŽDÝ DEN PROCVIČUJ ČTENÍ Z LISTŮ
DOBR.D.CV. – LISTY (TYGR, HLEDEJ P, J )

7.10. ČT – LIST P
HRAJEME SI – STR. 16, 17

6.10. ČT – LIST J (SPOJOVÁNÍ)
PS – LIST (ČÁRY)

5.10. ČT – LIST J (OTÁZKY)
M – STR. 18/1,2

4.10. ČT –OPAK. ČTENÍ Z LISTŮ
ZAČÍNÁME ČÍST – STR. 31 (3 VĚTY – píšu o sobě – UMÍM), můžeš si na této stránce dopsat i věty o sourozencích, namalovat maminku, tatínka…..)

1.10. ČT –ČÍST Z LISTŮ (POKUD MOŽNO KAŽDÝ DEN)
DOBR. D.CV. – HLEDÁM PÍSMENKO L A NA DRUHÉ STRANĚ MOHU NAPSAT PÍSMENKA, KTERÝMI ZAČÍNAJÍ NÁZVY OBRÁZKŮ, KDO CHCE A DOKÁŽE, MŮŽE NAPSAT I CELÁ SLOVA

30.9. ČT – NOVÝ LIST (MÁLO, MALÁ, MALÉ…)
LIST – PSANÍ ČÍSLICE 3

29.9. ČT – OPAK. ČTENÍ Z LISTŮ
LIST – PSANÍ ČÍSLIC 1 (1 řádek) a 2 (2 řádky)

24.9. ČT – KAŽDÝ DEN PROCVIČUJ ČTENÍ  Z LISTŮ
DOBR.D.CV. – LISTY (OPIČKA, HLEDEJ T a M)
DODĚLEJ A OPRAV PR.S.

23.9. ČT – OPAK. ČTENÍ Z MALÝCH LISTŮ
M – PR.S. 15/2

22.9. ČT – LIST (slova čtu po písmenkách M-Á- M-A, potom řeknu dohromady MÁMA)
PS – LIST – JEDNIČKA (4 řádky – mírně si nakloním papír a při psaní si říkám: šikmo nahoru, rovně dolů)

21.9. ČT – LIST (slova přečtu po písmenkách – U-M-Í, potom řeknu dohromady UMÍ, stejným způsobem čtu M-Á, MÁ)
M – LIST – STROM A LIŠKA

20.9. ČT – LIST
HRAJEME SI – STR. 8

17.9. ČT – OPAKUJI SI ČTENÍ Z LISTŮ
MALÝ LIST – MOHU HLEDAT PÍSMENKO U
ZKONTROLUJI SI, ZDA NEMÁM V SEŠITECH NĚCO DODĚLAT

16.9. ČT –MALÝ LIST– ČTEME U ČEHO DĚTI STOJÍ
M – LIST – STROM A KOČKA

15.9. ČT –MALÝ LIST– ČTEME O ČEM SI DĚTI POVÍDAJÍ
M – 2 LISTY – PÍSKOVIŠTĚ

14.9. ČT –MALÝ LIST– ČTEME ŘÁDKY
M – PR.S. 10/1,2

13.9. ČT –LIST– ČTEME PÍSMENA S OBRÁZKY A 3 ŘÁDKY PÍSMEN
M – MALÝ LIST – O VELIKÉ ŘEPĚ (POPROSÍM DOSPĚLÁKA, ABY MI PŘEČETL, CO MÁM UDĚLAT)

10.9.  – UKÁŽU RODIČŮM V SEŠITECH, CO JSME VE ŠKOLE TENTO TÝDEN DĚLALI a řeknu jim, jak jsme dnes ve škole zvládli cvičný poplach
– MOHU SI UDĚLAT MALÝ LIST – HLEDÁNÍ PÍSMENKA E
– MOHU SI OPAKOVAT ČTENÍ Z VELKÉHO LISTU

9.9. ČT – LIST (FOTKY A JMÉNA DĚTÍ) – ŘEKNEME JMÉNO DÍTĚTE A URČÍME, CO SLYŠÍME NA ZAČÁTKU (Petr – P)
M – PR.S. 7/1,2

8.9. PAPÍROVÉ DIVADÉLKO – ZAHRAJ POHÁDKU O VELIKÉ ŘEPĚ
LIST  – POSTAVIČKY Z POHÁDKY NALEP VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

7.9. LIST – POHÁDKA O ŘEPĚ (ČTU OBRÁZKY,DOSPĚLÁK ČTE TEXT)
– ZE ČTYŘ OBRÁZKŮ POD TEXTEM VYBERU TEN SPRÁVNÝ K POHÁDCE A VYBARVÍM HO

6.9. list – 2 řádky s písmenky A,Á,E,É  – čteme pozorně správnou délku
velký žlutý list – namalujeme motýlka a síťku – procvičujeme ruku – malujeme cestu motýlka než je chycen do síťky
Začínáme číst a psát – str. 5 (můžeš nakreslit nebo s pomocí dospělého napsat) NESTIHLI JSME kontrolu školní práce (děti u sebe nemají seš/ity)

3.9. řádek s písmenkem A, Á  – čteme pozorně správnou délku
dobrovolné d.cv. – malý list (jedna strana obrázek, druhá strana text  – hledáme a obtahujeme nebo kroužkujeme písmenko A

2.9. velký list – kreslíme myšku podle básničky (básnička je na malém listě) a cestu myšky do domečku
malý list – čteme obrázky s písmenkem A (vrtulník A letadlo)